Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Αμένσιοτο

  • Να σε απασχολήσω;
  • Αυτό κάνεις όλη τη μέρα. Παρακαλώ.
  • Είχαμε τις προάλλες τη συζήτησή σου. Είσαι άφαντος στο Twitter. Σου συμβαίνει κάτι;
  • Όχι, όλα καλά! Κάνω κι εγώ τις βρωμοδουλειές μου, μη νομίζεις.
  • Εγώ έχω 3.000 followers και ακολουθώ μόνο 300. Είμαι βαθύ!
  • Το βλέπω. Αν δεν είχες μουνί, δε θα ήξερες τι να τουιτάρεις.
  • Δεν είναι έτσι. Σήμερα έβαλα φωτογραφία από τις γόβες μου. Γενικά ό,τι σκέφτομαι το λέω.
  • Δεν είμαι τόσο αυθόρμητος. Ή απλά δεν έχω 12ποντα.
  • Ξενέρωτος είσαι.
  • Όπως κι αν τη φορέσω, η μάσκα μου με στενεύει. Διασκεδάζω διαφορετικά.
  • Εμένα όταν με κόβει η κιλότα μου το λέω! Γιατί δεν ακολουθείς τον Τάδε; Είναι απίστευτος ο τύπος!
  • Ούτε το Θεό δεν ακολουθώ αν δε με ακολουθήσει κι εκείνος.
  • Θα μπορούσες να βάλεις έστω μια φωτογραφία σου!
  • Δε σουφρώνουν τα χείλη μου, έχω δοκιμάσει τα πάντα, δεν γίνεται τίποτα. Ας με περνάνε για άσχημο κι ηλίθιο.
  • Για ηλίθιο σίγουρα σε περνούν. Τι κείμενα είναι αυτά που ανεβάζεις;
  • Συνήθως άλλων μπλόγκερ. Έχουν μέσα τα καλύτερα τουίτς.
  • Κανείς δεν τα διαβάζει. Ενώ τα δικά μου…
  • Άλλο εσύ.
  • Μου χαλάς τη διάθεση. Δε μπορώ να διαβάσω ολόκληρα κείμενα ρε παιδάκι μου.
  • Κι εγώ δεν έχω τι να πω σε ανθρώπους που δεν ακούνε.
  • Δεν πιστεύω να το λες για μένα… Ξέρεις ποιοι μου τη σπάνε πιο πολύ; Όσοι γράφουν τσιτάτα.
  • Αφού είσαι ακομπλεξάριστη, γιατί κομπλάρεις με τα τσιτάτα βρε; Προτιμάς τις κοινοτοπίες; Δεν παρκάρετε, τουιτάρετε! Αφήστε τις νουθεσίες ο ένας προς τον άλλο.
  • Έχω παρατηρήσει πως ούτε πολιτικά τουίτς κάνεις. Προσκυνημένε!
  • Δυο χρόνια η τηλεόραση είναι κλειστή. Προετοιμάζομαι για εξέγερση.
  • Σίγουρα κάτι έχεις, δε μου το βγάζεις από το μυαλό. Όλοι οι άνθρωποι έχουν κάτι μέσα τους και θέλουν να το μοιραστούν με τους άλλους.
  • Είμαι αντιεξουσιαστής. Δε θέλω να ζαλίζω κανένα. Όποιος αντέχει, μπαίνει στο μπλογκ.
  • Παλιά είχες χιούμορ.
  • Το κρατάω γι’ αυτούς που γουστάρω.
  • Μα περνάς απαρατήρητος. Και άλλαξε επιτέλους το pasaenas. Μαλάκας είσαι αλλά δεν είσαι ο πασαένας.
  • Είμαι μάλλον αναρχικός. Τώρα που ήρθα στη μόδα θα αλλάξω; Πασαένας. Σκέτο. Να μη σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο.
  • Μήπως σνομπάρεις;
  • Όχι ρε.
  • Ότι και καλά έχεις ζωή;
  • Να τη βρω πού;
  • Μήπως μας υποτιμάς;
  • Κάθε άλλο, είμαι περίεργος, διαβάζω τα πάντα.
  • Α, εγώ κάνω χαβαλέ! Μόνο με τα δικά μου ασχολούμαι.
  • Καλά κάνεις.
  • Και με τους θαυμαστές μου. Τα μωρά μου!
  • Τουλάχιστον να πέθαιναν νέοι. Ή έστω να συναντιόσασταν.
  • Από την αρχή έχω παρατηρήσει ότι μου μιλάς κάπως. Την έχεις ψωνίσει μου φαίνεται.
  • Το ξέρω, μου το ‘χουν πει κι άλλοι.
  • Τι να πω κι εγώ που τα ξέρω όλα αγόρι μου;
  • Είναι ο λόγος που σε βαριέμαι.
  • Εγώ φταίω που ενδιαφέρθηκα, ηλίθιε.
  • Κάνε μου block ή unfollow.
  • Ούτε από αυτά κάνεις;
  • Ποτέ! Ούτε στους φασίστες. Ας κάνουν εκείνοι πρώτα.
  •  Δε σε καταλαβαίνω.
  • Γι’αυτό σου αρέσω.
  • Ορίστε; Πώς το ξέρεις;
  • Μα κι εσύ γι’αυτό μου αρέσεις. Επειδή σε σιχαίνομαι.
  • Δεν το πιστεύω!
  • Κι όμως! Ξεκίνα τα αμένσιοτα καύλα μου.
 Αμένσιοτο: Το τουίτ, συνήθως ερωτικού περιεχομένου, που απευθύνει ένας χρήστης σε κάποιον άλλο, δίχως να γνωρίζουν οι υπόλοιποι ποιος είναι, δίχως mention δηλαδή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: